De Spider-Man-wedstrijd van Sony en Panasonic Energy Europe: de deelnemer met het grootste web wint een citytrip naar New York

Case

Panasonic Spider-Man

Een joint promotion die blijft hangen

Met een sociale wedstrijd in maar liefst 30 landen en 26 talen creëerden we een sneeuwbaleffect dat zijn doel niet mist.

De Waterbus in Antwerpen: een openbaar vervoermiddel over de Schelde

Case

Port of Antwerp

Van onbekend naar volgeboekt met een lanceringsweekend

Antwerpen is een vervoermiddel rijker: de waterbus. Om de boot te vullen, schakelde het Havenbedrijf ARK in. En wij zorgden voor het kruimelspoor.

Letter uit het nieuwe logo van UNITED CAPS, na de nieuwe merkpositionering van het bedrijf

Case

United Caps

Rebranding en herpositionering als basis van een internationale groeistrategie

Het nieuws over de nieuwe groeistrategie van UNITED CAPS werd wereldwijd opgepikt, met als resultaat een indrukwekkend aantal kwalitatieve artikels in on- en offline media.

Sfeerfoto voor de eneloop expedition 2100. Een jonge man springt van een rots de zee in.

Case

Panasonic - eneloop

Een expeditie door Europa als ultieme merkbeleving

Sales stimuleren, naamsbekendheid verhogen en merkbeleving creëren: daar heb je normaal 3 campagnes voor nodig. Dus dachten wij out-of-the-box met de ‘eneloop expedition 2100’.

Sfeerbeeld voor de wintereditie van de eneloop-fotowedstrijd

Case

Panasonic - eneloop

Merkbekendheid opbouwen door activatie van je doelgroep

Of hoe 6 fotowedstrijden rond milieuthema’s een product (duurzame eneloop-batterijen) en doelgroepsegment (fotografen) dichter bij elkaar brengt.

De nieuwe website van Ceres, weergegeven op een iPad

Case

Ceres

Hoe een goede contentstrategie het verschil maakt in B2B-communicatie

Het recept voor de nieuwe benadering van Ceres in de bakkersmarkt werd enthousiast onthaald door de doelgroep en de medewerkers. Maar daar laten we het niet bij …

Neem een kijkje in onze kenniskoffer!

Onze tools

Heb je zelf een project voor ARK?Laat van je horen!