Case

Port of Antwerp

Van onbekend naar volgeboekt met een lanceringsweekend

Antwerpen is een vervoermiddel rijker: de waterbus. Om de boot te vullen, schakelde het Havenbedrijf ARK in. En wij zorgden voor het kruimelspoor.

Beeld bij de case van UNITED CAPS. Foto van een hand dat een grote rode U vasthoudt. De achtergrond is zwart.

Case

United Caps

Rebranding en herpositionering als basis van een internationale groeistrategie

Het nieuws over de nieuwe groeistrategie van UNITED CAPS werd wereldwijd opgepikt, met als resultaat een indrukwekkend aantal kwalitatieve artikels in on- en offline media.

Sfeerfoto voor de eneloop expedition 2100. Een jonge man springt van een rots de zee in.

Case

Panasonic - eneloop

Een expeditie door Europa als ultieme merkbeleving

Sales stimuleren, naamsbekendheid verhogen en merkbeleving creëren: daar heb je normaal 3 campagnes voor nodig. Dus dachten wij out-of-the-box met de ‘eneloop expedition 2100’.

Foto van een dame die een foto aan het nemen is aan de rand van een meer in de sneeuw.

Case

Panasonic - eneloop

Merkbekendheid opbouwen door activatie van je doelgroep

Of hoe 6 fotowedstrijden rond milieuthema’s een product (duurzame eneloop-batterijen) en doelgroepsegment (fotografen) dichter bij elkaar brengt.

Foto van iemand met een iPad in de hand die op de nieuwe website van Ceres aan het surfen is. We zien de homepage met in het groot o.a. de menu-onderdelen ‘nieuws’, ‘workshops’, ‘help’, ‘boetiek’. Hierboven staat een horizontale banner met korte info over het online portaal Cerexclusief.

Case

Ceres

Hoe een goede contentstrategie het verschil maakt in B2B-communicatie

Het recept voor de nieuwe benadering van Ceres in de bakkersmarkt werd enthousiast onthaald door de doelgroep en de medewerkers. Maar daar laten we het niet bij …